הדרך לבחירת מטפל לתזונה נכונה

בעידן הטכנולוגי של היום אנחנו מוצפים בים של מידע מכל מיני מקורות תקשורת ועולה השאלה מי באמת אמין? איך אפשר לבחור מטפל טוב שבאמת עבר קורס תזונה?
אז בואו ננסה לשחות ביחד באוקיינוס של המידע ולעשות קצת סדר בים המידע שאנחנו חשופים אליו.

המלצות, המלצות ועוד המלצות..

המלצות תזונתיות ניתן למצוא בכל זמן ובכל מקום, אך האם הן מסתדרות עם המדע? האם הן אכן נכונות בהינתן תנאים מבוקרים ושיטות מידה מקובלות? למשבצת הזו אנו נכנסים, אנשי מקצוע המסתמכים על המדע, כדי ללמד אתכם את העקרונות מאחורי מדעי התזונה, כיצד ניתן להבחין בין מידע שגוי לחצאי אמת ולבין מידע מבוסס שעומד בקנה אחד עם המדע. אנשי מקצוע אלו עברו הכשרה מקיפה בקורס תזונה, ולכן הם הסמכות המקצועית הבלעדית למתן טיפול.

מדע לא מדויק אינו מספיק

מידע מבוסס ראיות אינו מספק כדי להעביר את הידע במדעי התזונה הלאה ונדרש לשלב אותו עם ידע פרקטי וניסיון בשטח. ולכן, קורס תזונה מועבר ע"י מיטב אנשי המקצוע בישראל בעלי ניסיון עשיר בעבודה מול אלפי אנשים, אנו נעביר לידיכם כלים רבי עוצמה, פיזיולוגיים ופסיכולוגיים, שבעזרתם תוכלו לשנות את הדרך שבה אתם והלקוחות שלכם חושבים על תזונה בחיי היומיום.

מה לומדים בקורס תזונה?

אמנם תוכנית לימודים  של קורס תזונה יכול להשתנות ממוסד למוסד, אבל ישנם כמה נושאים עיקריים שחופפים בין המוסדות – כמו בנית תפריט תזונה, תוספי תזונה, בדיקות ומיתוסים, מאזן הורמונלי, ויטמינים ועוד.
כל נושאי הלימוד בעצם מהווים את הכלים לשימוש למטפלים כשהם יסיימו את קורס התזונה ויצאו אל עולם העבודה.

תנאי הקבלה לקורס תזונה

תנאי הקבלה לקורס תזונה יכולים להשתנות ממוסד למוסד. בדרך קורסים אלו הם ללא תנאי קבלה מופנים לקהל הרחב.
בשביל להתקבל לקורסים יותר מעמיקים בתחום יש להציג גם תעודת בגרות או 12 שנות לימוד ובמקביל ייקבע גם ראיון קבלה למוסד הלימודים שיקבע את ההתאמה.

למי מתאים קורס תזונה נכונה?

מסלול קורס תזונה פונה לקהל הרכב ולכל מי שרוצה להשתלב במסלול מרתק, מאתגר ומספק בין אם קיים ידע קודם וניסיון מעשי בתחום. הלימודים מומלצים ביקר למטפלים מעולם הרפואה המשלימה המעוניינים בהעשרת ארגז הכלים הטיפולי שלהם וברכישת ידע מקצועי נוסף.
ידע זה ניתן לשלב במסגרת עבודתם הנוכחית מתוך כוונה לסייע למטופליהם, לשפר ולשנות את חייהם. 

לפי מה בוחרים מטפל?

ישנם הרבה מוסדות המציעים קורס תזונה והרבה בוגרים שנמצאים בשוק, ואנחנו רוצים את המטפל הכי טוב עבורנו. ישנם כמה פרמטרים לבדיקת מטפל טוב – המלצות, לימודים במוסד בכיר, השתייכות לתג המקצועי, התמחויות נוספות, ניסיון, הנחייה והרצאות, אמון לייצור הצלחה טיפולית וידע. אחרי שבדקנו את השוק לפי הפרמטרים האלו אפשר להגיע להחלטה מושכלת בנושא בחירת המטפל.

בעידן הדיגיטלי של היום אנחנו מוצפים בים של מידע שמכניס אותנו לאוקיאנוס שאנחנו עלולים לטעות ולטבוע. ישנם הרבה מוסדות לימודים שמציעים קורס תזונה, וישנם אף בוגרים רבים ועולה השאלה איך לבחור את המטפל הטוב ביותר. כמו בכל החלטה בחיים צריך לעצור ולבדוק האם המטפל עונה על כל הקריטריונים וכך תיקחו החלטה טובה.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה