תיקים טבעוניים – מתנה לחברה מלאה סטייל

מהפכת הטבעונות כבר מזמן הגיעה, אם לפני כמה שנים להיות טבעוני זה היה נחשב להיות מיעוט, היום הטבעונות היא חלק מרכזי בחברה ויותר ויותר אנשים עוברים לתזונה טבעונית ומודעים לסבלם של בעלי החיים ובעקבות כך גם מחפשים מוצרים שאינם כוללים סבל של בעלי חיים, כמו תיקים טבעוניים הלא הכוללים שימוש בבדים וחומרים מן החי, תיקים אלו הם תיקים מגניבים מלאי שיק ויכולים להיות רעיון מעולה למתנה לחברה טבעונית או לא טבעונית.

תיקים טבעוניים – ממה הם עשויים?

תיקים טבעוניים עשויים מבדים מגוונים שמקורם אינו מן החי. למי שמתקשה לוותר על מראה ותחושת העור, קיימים גם בדים דמויי עור באיכות מאוד גבוהה בשלל דוגמאות, כמו זברה, נמר, פרה ועוד. התחושה היא מאוד דומה לזו של עור וכך גם המראה והבד מאוד עמיד. למעשה קיימים היום בדים סינטטיים כל כך איכותיים שחוץ מזה שהם נראים מעולה, גם העמידות שלהם היא מאוד גבוהה, כמעט כמו עור אמיתי.

הבדים שמשתמשים בהם לעיתים קרובות בתיקים טבעוניים מקורם במעצמת האופנה איטליה. מדובר בבדים מאוד איכותיים, חזקים ויוקרתיים. בגלל שמעצבי התיקים מחפשים חומרי גלם שיחליפו את העור ואינם רוצים להתפשר על איכות ועמידות אז הם ישתמשו בדרך כלל בתיקים טבעוניים בבדים מאוד איכותיים.

תיקים טבעוניים – איפה קונים?

בגלל פריחת הטבעונות בשנים האחרונות, קמו אמנים ומעצבים רבים שכל תפארת מלאכתם מתבססת על טבעונות ואהבת בעלי חיים. נישה קטנה של מעצבים ומעצבות פותחים את מרכולתם בשווקים ובירידים שונים וכמו כן באתרי האינטרנט שלהם ובפלטפורמות כמו אטסי ואמזון. למי שמחפשת מתנה לחברה, תיקים טבעוניים הם רעיון מעולה! תיקים טבעוניים הם צבעוניים, מרעננים, איכותיים, מעלים חיוך על הפנים והכי חשוב – בלי סבל של בעלי חיים.

תיקים טבעוניים – מתנה לחברה הכי טובה

תיקים טבעוניים הם רעיון מעולה למי שמחפש/מחפשת מתנה לחברה טובה. יש עיצובים מקוריים ומהממים של מעצבים ישראלים, אחת מהמובילות היא Chilla תיקי נשים שמעבר לזה שהתיקים שלה מעוצבים בסטייל יוצא דופן ובצבעוניות הם גם מיוצרים בתל אביב. יש הרבה דגמים שיכולים להתאים לכל אחת ומתנה כזו היא לא רק שימושית אלא מלאה באופי.

תיקים טבעוניים – שדרוג של כל לוק

תיקים טבעוניים, מעבר להיותם בעלי ערך מוסרי יש להם יתרונות רבים מעבר לכך כמו מחירם הזול יותר, איכות בדים גבוהה ומגוונת, צבעוניות, שיק וקשר למהפכה הטבעונית המשמעותית שמתחזקת בעולם מיום ליום ורבים יגידו דהיינו.

 

 

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה