מה אומרת לוחית רישוי עם כיתוב ״במבחן״?

מכירים את זה שאתם נוהגים לכם בכיף לעבודה, ללימודים, או בחזרה הביתה, ופתאום אתם רואים את החיה המוזרה הזאת – רכב עם לוחית רישוי לבנה, שנוסעת בדרך כלל לאט על הכביש ובזהירות, ועל לוחית הרישוי כתוב באדום "במבחן".

ואז אתם אומרים לעצמכם – מה זה ?? אז רכב עם לוחית רישוי כזו, בדרך כלל מדובר על רכב שאין עליו עדיין בעלות, והוא בסך הכל בבדיקה על ידי קונה פוטנציאלי, שבודק אם הרכב מתאים לו.

בדרך כלל מדובר ברכב מבחן מאחת מיבואניות הרכב, וזה חלק בלתי נפרד מבדיקה של קניית רכב חדש, על מנת להבין אם הרכב עונה על כל הצרכים שלכם

האם חשוב לבדוק את הרכב לפני קנייה?

לדעתנו כן, חשוב לבדוק את הרכב לפני קנייה, בגלל שרכבים שונים יכולים להיות מאוד נבדלים אחד מהשני בנוחות, בביצועים, ובהעדפות של כל משתמש ברכב. זה בא לידי ביטוי בעיקר בנוחות.

למשל, יש אנשים שרכבים מסוימים יהיו מאוד נמוכים עבורם, בדרך כלל מדובר על אנשים גבוהים ועם מימדים גבוהים. ותאמינו לנו, אתם לא רוצים לקנות רכב חדש שלא מתאים למידות הגוף שלכם, ואתם תרגישו אי נוחות כל הזמן שאתם נוהגים ברכב.

לכן חשוב לבדוק את המידות של הרכב, ועוד נתונים נוספים על ידי נסיעת מבחן. בדרך כלל נסיעות מבחן מתאפשרות גם בסוכניות רכב שונות שמציעות מימון רכב, כחלק מהרצון לספק לקונים את חווית הרכישה הטובה ביותר.

לסיכום

לוחית רישוי "במבחן" אומרת שהרכב בבדיקה על ידי רוכש פוטנציאלי. רכב זו הוצאה גבוהה מאוד, ולכן בדיקה של הרכב ובחינתו הם חלק בלתי נפרד מהתהליך, לדעתנו.

כשאתם קונים רכב חדש עימדו על כך שאתם רוצים נסיעת מבחן, ומומלץ לקחת את הרכב לאזורים עירוניים ובין עירוניים על מנת לבדוק איך הוא מגיב בתנאי נסיעה שונים, וכמובן שהכי חשוב לבדוק אם הרכב נעים לכם, ומתאים לכם למידות, מכיוון שכשמדובר ברכב חדש, בהוצאה כל כך גדולה, אתם רוצים לקנות את הרכב הכי מושלם עבורכם.

הכתבה באדיבות ניו קאר ליס

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה