איך לשמור על זר פרחים לאורך זמן

היה לכם אירוע חשוב, מסיבה שהזמנתם הרבה קרובים וקיבלתם זר פרחים במתנה? אתם מתלהבים, רוצים למקם את הפרחים במקום מרכזי בבית כדי שכולם יראו? על מנת שזר הפרחים שלכם ימשיך לחיות לאורך זמן השתמשו בטיפים הבאים.

כמה כיף זה לקבל זר פרחים! הצבעים העזים והריח החזק מכניסים בנו אנרגיות ותחושות חיוביות אשר משנות את מצב הרוח שלנו מהקצה אל הקצה. על מנת לשמור על זר הפרחים ולהאריך את חייו, חשוב להקפיד על כמה כללים חשובים ביותר:

  1. מקמו את זר הפרחים בין השמש לצל
    מיקום זר הפרחים חשוב מאוד ומשפיע על חייו של הזר. נסו למקם את הזר במקום שהוא יקבל שמש אבל לא באופן ישיר. חשוב שהפרחים יקבלו גם שמש וגם צל על מנת שהפרחים לא יתייבשו.
  2. מלאו רק שליש מים
    כאשר אתם מקבלים את זר הפרחים, הסירו את תוספות הנייר והסרטים המחוברים אליו והכניסו אותו לקנקן או אגרטל כאשר המים עד שליש גובה. ככה הפרחים לא יקבלו יותר מדי מים.
  3. אל תשכחו לתת מים אבל לא יותר מידי
    לאחר שמילאנו את האגרטל בשליש מים, חשוב לזכור כי עלינו להחליף מידי פעם את המים. מומלץ להחליף את המים לזר, פעם בשבוע ולנקות את האגרטל לחלוטין.
  4. הרחיקו את הזר מהמזגן
    אולי אחד הטיפים החשובים ביותר אך הכי פחות מוכר. זרי פרחים אוהבים אוויר צח שזורם לכיוונים שונים אבל לא אוויר של מזגן. אוויר מזגן המכוון באופן ישיר על זר הפרחים יפגע בזר ויצמצם משמעותית את אורך חייו. נסו להרחיק את זר הפרחים שלכם מהמזגן ולמקם אותו ליד חלון על מנת שיקבל אוויר צח.

חנות פרחים בקרית שמונה

כאשר מדובר על זרי פרחים וסידורי פרחים, חנות בקרית שמונה יכולה לתת מענה ישיר לבקשות באזור הצפון. חנות פרחים בקרית שמונה מציעה לקהל לקוחותיה מגוון עשיר של שירותים בתחום הפרחים החל מזרים לאירועים, סידורי פרחים לכנסים, פרחים לעסקים ופרחים רומנטיים ועוד מגוון אפשרויות.

קריית שמונה היא העיר הצפונית ביותר בישראל עם מזג אוויר הפכפך בחורף, הפרחים המקומיים גדלים לפי האקלים האזורי ולכן חשוב לבחור פרחים עמידים שיכולים להחזיק הרבה זמן.

איך נבחר חנות פרחים בקרית שמונה?

מאחר וקריית שמונה היא עיר עם קהילה פעילה, תושבים רבים מכירים אחד את השני וכך גם בעלי מקצוע, חנויות, עסקים ונותני שירות רבים. אם אתם גרים בקרית שמונה ומחפשים חנות פרחים בקרית שמונה חשוב לבדוק כמה דברים:

  1. מבחר פרחים – בדקו את מבחר הפרחים, כמות הסוגים השונים של הפרחים. אתם רוצים להגיע לחנות עם מבחר גדול ככל שניתן על מנת שהבחירה שלכם תהיה טובה.
  2. שעות פעילות – בדקו את שעות הפעילות של החנות, תרצו חנות עם שעות פעילות נוחה, כאלו שפתוחות בשישי עד כניסת שבת ובימי חול עד שעות הערב.
  3. שירות – אחד הדברים החשובים ביותר הוא נושא השירות. כאשר אתם נכנסים לחנות אתם רוצים לקבל שירות טוב, חוויה נעימה. חנות פרחים שאינה נותנת שירות טוב ללקוחותיה מרחיקה לקוחות.
  4. מיקום גיאוגרפי – בדקו עד כמה החנות קרובה אליכם. אתם גרים בקרית שמונה? תרצו שחנות פרחים בקרית שמונה תהיה קרובה ככל שניתן לבית המגורים שלכם.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה