איך לבחור את התיק הטוב ביותר עבורך ב- 2022

הקדמה: איזה סוגי תיקים נשים יש?

תיקי נשים מגיעים בצורות וגדלים שונים לאירועים שונים, למטרות שונות, ולכן לכל אחת מתאים התיק שלה אם זה תיק גב, תיק פאוץ', תיק קלאצ', רק את יכולה לבחור איזה תיק הכי מתאים לך!

לדוגמא, תיק הוא הסוג הנפוץ ביותר של תיקים לנשים. הוא נישא ביד וניתן לשאת באמצעותו מגוון פריטים, כגון ארנק, מפתחות ואיפור.

פאוץ' הוא תיק קטן שניתן ללבוש סביב המותניים או לרוחב הגוף והוא מתאים ליציאות או סתם ליום יום אם את רוצה לקחת איתך דברים קטנים. גם למשל בשביל להוציא את הכלב המתוק שלך לטיול, ולקחת רק את הדברים החיוניים.

תיק גב הוא תיק גדול יותר שניתן ללבוש על הגב עם רצועות. הוא יכול להכיל יותר פריטים מתיק יד או נרתיק כי יש בו יותר מקום, והוא גם מתאים למי שצריכה לקחת איתה הרבה דברים, כמו למשל סטודנטיות, או נשים שצריכות לקחת לעבודה מסמכים והרבה דברים אחרים

תיק קלאץ' בדרך כלל משמש כתיק ערב, והוא מגיע עם רק רצועה אחת אחת ובנוסף ניתן להשתמש בו כתיק יד (אם מורידים את הרצועות)

מה הופך תיק לתיק טוב?

תיק טוב הוא כזה שיש לו הרבה כיסים, הוא קל משקל וניתן לשאת אותו בדרכים שונות. התיק גם צריך להיות עשוי מחומר עמיד כמו עור או קנבס.

כמו כן, חשוב שהתיק יהיה בגודל המתאים – לא גדול מדי ולא קטן מדי, שיהיה מושלם בשבילך. עם זאת, תמיד כדאי ללכת על קצת יותר גדול ממה שאת חושבת שמתאים לך, כי אולי תרצי לשים עוד דברים בהמשך, אז תמיד כדאי שהתיק יוכל לכלול קצת יותר ממה שאת מעוניינת שהוא יכלול

בנוסף, חשוב שלתיק תהיה רצועה הניתנת להתאמה לאורכים שונים – כך תוכלי לענוד אותו על הכתף או לשאת אותו עם היד.

כיצד לבחור את התיק הטוב ביותר עבור הצרכים שלכם

לא קל לבחור את התיק המתאים ביותר לצרכים שלך. יש כל כך הרבה אפשרויות בחוץ ואת צריכה למצוא איזון בין מה שאת רוצה למה שאת צריכה.

כולנו רוצים להיראות מקצועיים ולהיות מסודרים, אבל אנחנו גם רוצים שכל הדברים שלנו יהיו איתנו בעבודה.

אם את מחפשת תיק שיקל על חייך, תמיד כדאי לקפוץ לחנות תיקים ולהתייעץ עם המוכר או המוכרת לגבי הדגמים השונים.

מה שכן, אנחנו ממליצים תמיד לבחור תיק שמכיל אקסטרה יותר ממה שאת צריכה ושיש בו הרבה כיסים פרקטיים כמו למשל כיס ללפטופ במידה ואת צריכה לעבודה או ללימודים.

אנחנו גם ממליצים להשאיר את הסטייל אחרי הפרקטיות, קודם כל לחשוב על הפרקטיות ואז לבחור את הסטייל – ותאמינו לנו זה הולך טוב ביחד.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה