איך מוצאים את תיק החלומות שלך במבחר הענק הזה שיש בשוק?

מה הסגנון שלך?

סטייל הוא ייצוג של חוש האופנה האישי שלך. זה יכול להיות כל דבר, החל מרשימת הבגדים שיש לך בארון ועד רשימה של המותגים האהובים עליך וכל דבר אחר שאת עושה בחיים. סטייל זה הכל!

מעצבי אופנה משתמשים בפרופילי סטייל של אנשים כדי לתת לאנשים מושג מה הם אוהבים ומה החוש האופנתי שלהם, כדי שכל אחת תמצא את הסטייל שלה בין אם מדובר בסטייל בוהמי, יוקרתי, אורבני, היפסטרי וכו'.

איך למצוא את התיק המושלם בשבילך שיהיה שותף לאירועים שאת הולכת אליהם?

כשמדברים על תיק מושלם לא מדובר רק על סטייל והמראה של התיק, אלא גם מה את צריכה ואיך התיק יכול לעזור לך ביום יום ולספק את הצרכים שלך. ובשביל זה, את צריכה לדעת מה הם הצרכים שלך, כי יש המון המון תיקים בשוק וכדאי להתמקד..

למשל, אם את יוצאת לחופשה לעתים קרובות ורוצה לשאת עמך דברים בצורה הנוחה ביותר, אז התיק הטוב ביותר עבורך יהיה תיק גב. אם את רוצה תיק שיותר מתאים לבילויים ליליים, או לקחת איתך כמה דברים בקטנה במהלך שופינג, את צריכה כנראה תיק צד נחמד.

מהן התכונות החיוניות של תיק טוב?

תיק טוב הוא כזה שניתן לסחוב אותו בנוחות, צריך שיהיו בו מספיק כיסים שיתאימו לכל החפצים שלכם, כמו למשל האייפון החדש שקניתם והכי חשוב, הוא אמור להיות מסוגל לעשות את העבודה שעבורה קניתם אותו.

תיק רע הוא כזה שמתפרק לאחר מספר חודשי שימוש בלבד. זה לא נוח לסחוב ואין לו מספיק מקום לכל החפצים שלך. לכן כדאי לקנות תיק איכותי, וגם כזה שיש עליו אחריות.

איך לבחור את התיק הטוב ביותר לעונה?

תיקים הם חלק חשוב מחיי היומיום שלנו. הם אביזר עיקרי שבו אנו משתמשים כדי לשאת את הדברים החיוניים שלנו – מארנקים לסמארטפון ואיפור.

סוג התיק שאנו בוחרים יכול לומר הרבה על מי אנחנו והעונה יכולה להשפיע איזה סוג תיק הכי מתאים לנו.

טיפים כיצד למצוא את התיק המתאים לך!

טיפ 1: גלי את העדפת הסגנון שלך – האם את הולכת על מראה מקצועי או יותר קז'ואל? האם את אוהבת ללבוש את התיק שלך על הכתף או על הגב? האם את מעדיפה תיק אוברסייז או קטן? כל אלו הן שאלות חשובות שכדאי לשאול את עצמך לפני רכישת התיק הבא שלך.

טיפ 2: שקלי מה את מתכננת לשאת בתיק, האם את צריכה תיק ידידותי למחשב נייד? האם יש מספיק מקום לכל הדברים החיוניים היומיומיים שלך, כגון פריטי עבודה, ארוחת צהריים ובקבוק מים? אם לא, אז התיק שאת מסתכלת עליו ולא מספק את הצרכים האלו – לא מתאים לך.

טיפ 3: ודאי התיק שאת נושאת נוח. אין טעם לקנות תיק שכואב לך בכתפיים או לא יושב לך בצורה מושלמת על הגב. נסי למצוא תיק שמאחסן בקלות את כל החפצים שלך, וכמובן גם ביעילות.

טיפ 4: גלי את הסגנון, הגודל והחומר של המותגים שאת מסתכלת עליהם. הסתכלי על כל האפשרויות שיש למותגים דומים להציע. זה ייתן לך מושג על אילו חומרים חשובים לך ואיזה גודל את רוצה לחפש, לדוגמא עור נחשב בד עמיד ובדרך כלל יקר, לעומת זאת בדים, כמו למשל דמוי עור טבעוני הם בדים גם סופר חזקים, עמידים למים, זולים יותר ומציעים מגוון עיצובי גדול יותר מאשר עור.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה