מה עדיף – מרצדס או BMW?

מרצדס מול ב.מ.וו – השוואה מפורטת

כשחושבים לקנות רכב יוקרה, הרבה פעמים עולה השאלה – מה כדאי לקנות? הריי מרצדס ו- BMW, שתיהן יצרניות רכב גרמניות שמייצרות רכבים ברמה הגבוהה ביותר, שתיהן יוקרתיות מאוד ולפעמים אנשים אפילו מתבלבלים ביניהם.

כשאנחנו מדברים על מרצדס, הדגם היוקרתי הוא מרצדס S-Class, מכונית יוקרה שעשתה את הופעת הבכורה שלה ב-2013 והשתפרה עם כל גרסה חדשה. ה-S550 הוא הדגם הפופולרי ביותר בסדרה. זוהי מכונית סדאן עם ארבע דלתות בעלת צריכת דלק מרשימה, והיא נחשבת חלום שלא מעט אנשים, בגלל מחירה הגבוה, עם זאת, היום אנשים כבר יכולים לקנות מכוניות יוקרה עם מסלולים כמו רכב 0 קמ ומימון רכבים.

מהצד של במ.מוו, ב.מ.וו סדרה 7 היא מכונית יוקרה שהוצגה לראשונה בשנת 1977 והשתפרה עם כל גרסה חדשה. ה-760Li הוא הדגם הפופולרי ביותר בסדרה. מדובר במכונית סדאן עם ארבע דלתות שיש לה גם צריכת דלק מרשימה אבל היא לא טובה כמו זו שמציעה מרצדס בנץ S550. אבל על היוקרתיות אין מה לדבר, שתיהן ברמה מאוד מאוד גבוהה ומשדרות הרבה יוקרה

היתרונות והחסרונות של בעלות על מרצדס או ב.מ.וו

מרצדס היא מכונית יוקרה. יש לזה הרבה יתרונות וחסרונות. אחד היתרונות בבעלות על מרצדס הוא שניתן לנהוג בה שנים רבות עם תחזוקה ממוצעת, מדובר על רכבים מאוד מאוד אמינים. החיסרון הוא שהמכונית תעלה יותר מב.מ.וו, אבל זה לא אמור להיות בעיה עבור אנשים שיכולים להרשות זאת לעצמם.

לב.מ.וו יש הרבה יתרונות וחסרונות גם כן. אחד היתרונות של בעלות על רכב BMW זה שהיא מספקת יעילות דלק טובה, מה שאומר שתוציאו פחות על דלק בטווח הארוך. החיסרון הוא שמכוניות ב.מ.וו אינן עמידות כמו מכוניות מרצדס, אך הן גם זולות יותר לרכישה ולתחזוקה.

לסיכום

למעשה גם BMW וגם מרצדס הן יצרניות רכב מה שנקרא Top of the line. אתם לא יכולים לטעות יותר מדי כשאתם בוחרים רכב של אחת היצרניות האלו. עם זאת, למרצדס יש שם חזק יותר בכל הנוגע לעמידות, ו- BMW מצד שני הן קצת יותר חסכוניות בדלק ובנוסף עולות פחות ממרצדס. תעשו את השיקולים שלכם וסעו בבטחה.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה