החבר הטוב של האדם – הברלינגו הוא רכב העבודה האולטימטיבי

הברלינגו בקושי הגיעה באופן רשמי לשוק העולמי, והיא כבר נבחרה למסחרית השנה לשנת 2019. זהו הדור השלישי של המכונית שהחלה את דרכה בשנות ה-90, ובהחלט יש סיבה להאמין שהיא תשמור על הגחלת והמוניטין של קודמותיה. רמה גבוהה של מודולאריות, מקום אחסון רב, כושר גרירה גבוה, כושר העמסה מרשים ונסיעה יציבה ובטוחה בדרכים. ההגעה הרשמית שלה ארצה נמצאת ממש מעבר לפינה והיא תגיע אלינו בקרוב.

אנשים לא משתנים, הברלינגו כן

הסיטרואן ברלינגו החדשה ניחנת ברמה גבוהה של מודולאריות וגמישות. היא מגיעה בשני דגמים, אחד הנקרא M וכולל 5 מושבים, ואחד הנקרא XL וכולל 7 מושבים. המושבים ניתנים לקיפול ולפירוק, כך שתא המטען הגדול הופך לגדול עוד יותר. כאשר מותירים את המושבים במקומם, דגם M כולל נפח של 775 ליטר והדגם הגדול כולל נפח של 1,050 ליטר. את כל החלל הזה תוכלו למלא בכל החפצים והמכשירים הרלוונטיים לביצוע העבודה. כאשר מפרקים את הכיסאות, נוצר משטח אחסון גדול במיוחד באורך של 2.7 מטר עד 3.05 מטר – בהתאם לדגם. האפשרות לפרק את המושבים מהווה כמובן יתרון עצום עבור בעל הרכב, לא רק מבחינת נפח המטען שניתן לאכלס בתוך הברלינגו, אלא גם מבחינת אורך ורציפות תא המטען. כאשר צריך לאחסן חפצים, כלים ומכשירים ארוכים ולבצע העברות מסובכות יחסית – הברלינגו מהווה אפשרות נוחה, יעילה ופרקטית במיוחד, ואין צורך לבצע ויתורים או להסתבך ולהסתרבל יתר על המידה. אתם יכולים להירגע, יש לכם ברלינגו.

תעמיס, תעמיס

הברלינגו יוכל לגרור ולשאת משקלים גדולים. כושר ההעמסה של הברלינגו הוא כ-1000KG, בעוד כושר הגרירה של שני הדגמים הוא 1500KG לערך. בהחלט מדובר במכונית עם כושר. אלו נתונים מרשימים , שצפויים לעזור לברלינגו להמשיך להחזיק בהגמוניה המסחרית של המכונית גם בדור השלישי לקיומה.

מנועים לבחירה

הברלינגו מגיעה עם מנוע בנזין בעל נפח של 1.2 ליטר ו-110-130 כ"ס או מנוע טורבו דיזל בעל נפח של 1.5 ליטר ו-75, 100 או 130 כ"ס. כל סוג מנוע יכול להגיע עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים או תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 8 הילוכים. תוכלו ללכת עם האופציה החסכונית בדלק, וזהו יתרון משמעותי כאשר מדובר במכונית המיועדת למטרות מסחריות כאלה ואחרות, ולבחור במנוע דיזל ותיבה ידנית. בחירה זאת גם תעניק לכם כח נשיאה גדול לצורך הובלת משקלים כבדים. מצד שני, תוכלו לבחור במנוע הבנזין, ולזכות באפשרות שקטה, זריזה ובעלת תאוצה גבוהה מאוד. לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, תקבלו ואן איכותי, יעיל ועוצמתי.

מה שבטוח

מנגנוני הגנה מתקדמים ומשוכללים או כמו שאומרים בגולה – state of the art. בין היתר היא מאובזרת במערכת בלימה אוטומטית במצבי חירום – AEB, מערכת אזהרת סטייה שעוזרת לנהג לשמור על הנתיב שלו, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לניטור שטחים מתים – ועוד. מערכת נוספת ומועילה במיוחד הקיימת בברלינגו, ובפרט בהתחשב בעובדה שמדובר ברכב עבודה הנושא מטען רב, היא מערכת הכוללת מצלמה ומסך לקבלת ראיית סראונד מקיפה של הירכתיים של הרכב. חלק מהדגמים של הברלינגו כוללים גם לוחות מגן מתחת למנוע ולגלגלים הגדולים. כל אותם מנגנונים עוזרים לשדרוג ביטחון הנהג ובטיחות הנסיעה והופכים את הברלינגו למכונית בטיחותית במיוחד.

אור טבעי

השמשה הקדמית של הברלינגו רחבה ומאפשרת מבט פנורמי נוח ובטוח לנהגים. באופן כללי, הרכב מקבל אור רב מבחוץ, לרבות מחלון הגג שלו, ובסך הכל יש ברכב 6.4 מטרים רבועים של זכוכית.

בעל עיצוב חזק ודומיננטי, חלק קדמי גבוה וצר יחסית אודות לשימוש בפלטפורמת EMP2 ופאנלים בתחתית הדלתות לצורך הענקת הגנה נוספת. החלק האחורי של הרכב מעוטר בפנסים אנכיים ובשמשה אחורית רחבה.   

את הברלינגו תוכלו לרכוש במגוון של 8 צבעים שונים, ותוכלו להשפיע במידה מסוימת גם על גווני הצבע שבחלק הפנימי של הרכב. אפשרויות הצבע השונות מעניקות לכם את האפשרות לעצב את הבחירה שלכם כאוות נפשכם, והרי תמיד נחמד להוסיף מגע אישי. זה נכון כפליים כאשר מדובר ברכישה לטווח ארוך.

 

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה