המדריך לקניית רכב יד 2

כאשר אנו ניגשים לרכוש רכב, עלינו להבין כי מדובר ברכישה שהיא שונה מקנייה של מוצר כזה או אחר. רכישת רכב כרוכה בהוצאה כספית משמעותית, בניגוד למוצרים או פריטים אחרים. אם מדובר על רכב יד שניה, צריך לבצע את הרכישה בצורה קפדנית יותר, כדי שההוצאה הכספית לא תתגלה כשגויה. הנה המדריך לקניית רכב כזה.

 קניית רכב יד שניה

קניית רכב יד שניה היא רכישה שישראלים רבים מבצעים כאשר הם מעוניינים להחליף את הרכב שברשותם. גם אם אין ברשותם רכב, הם עשויים להגיע למצב בו הם ירצו לקנות רכב יד 2 מאשר אוטו חדש. רכבי יד 2 זולים יותר במקרים רבים מאשר רכב חדש, כאשר גם המצב שלהם, מבחינת הנראות של הרכב ומבחינת התפקוד שלו, יכול להיות טוב מאוד, למרות שמדובר במוצר משומש.

הבינו ממי אתם רוכשים את הרכב

חשוב מאוד להבין ממי אתם רוכשים את הרכב. הבנה של האדם ממנו אתם רוכשים את הרכב תסייע לכם לבצע הליך רכישה תקין, מבלי שצצות בעיות כאלו או אחרות. מוטב להשוות בין מספר תעודת הזהות של האדם שרוצה למכור לכם את הרכב לבין מספר תעודת הזהות שמופיע ברישיון הרכב, על מנת שלא יצא מצב בו אדם זר מנסה למכור לכם רכב שאינו שלו.

בררו לגבי מחירים

מחירים של רכב יד 2 עשויים להשתנות מסיבות שונות. למשל, רכב מדגם מסוים שנוצר בשנה מסוימת, יעלה פחות מרכב שהוא מאותו הדגם ומאותה השנה, אם הוא עבר כמה תאונות דרכים למשל. לכן, בררו מהם המחירים המקובלים בשוק עבור הרכב שאתם רוצים לרכוש.

בדיקה חזותית

אף פעם אל תקנו רכב יד 2 אם לא בדקתם אותו מבחינה חזותית. תאמו עם המוכר של הרכב והגיעו לבחון את הרכב בזמן שיש אור יום, על מנת שתוכלו למצוא פגמים שונים או לראות האם יש בעיות בצבע של הרכב.

בדיקה במכון רכב  

גם אם בעל הרכב נותן לכם את המילה שלו שהרכב עובד בצורה טובה, אסור לכם לוותר על בדיקת הרכב שאתם רוצים לרכוש במכון רכב. בבדיקה תוכלו להבין האם מצבו של הרכב באמת טוב ולשלול תקלות ובעיות שונות.

נסיעת מבחן

בשביל התחושה האישית שלכם, ובשביל שלא תתחרטו על רכישת הרכב, מומלץ לתאם נסיעת מבחן ברכב שאתם רוצים לרכוש. תוכלו להבין ככה האם הרכב שאתם רוצים לרכוש מתאים לכם, וגם לראות שאין בו בעיות.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה