טיפים שימושיים לשדרוג הרכב שלכם

הרבה אנשים חושבים ששדרוגי רכבים מיועדים לנהגים שרוצים לנהוג מהר, ולהשוויץ ברכבים שלהם, אבל למעשה יש מגוון רחב של חלקים שיכולים לשפר את חווית הנהיגה היום יומית שלכם.

הנה כמה שדרוגים פשוטים שלא ישברו לכם את הכיס. אם אתם יודעים מראש שאתם מתכננים לרכוש אחד או יותר מהרכיבים הללו, חשוב לכלול את העלות שלהם בסכום שאתם מחפשים במסגרת הלוואה לרכב החדש שלכם.

פלאגים עמידים יותר

פלאגים (מצתים) הם רכיבים חיוניים, מכיוון שהם מייצרים את הניצוץ שמצית את תערובת האוויר והדלק במנוע. מצתים איכותיים יותר מייצרים ניצוץ יעיל יותר, המאפשר בעירה טובה יותר במנוע. זה מוביל בסופו של דבר לשיפור בביצועים ובצריכת הדלק.

רוב הרכבים מגיעים עם מצתי נחושת כסטנדרט, שכן הם הכי משתלמים והם עושים את העבודה. עם זאת, אם אתם רוצים לשפר את ביצועי המנוע שלך, אתם יכול לשקול שדרוג למצתי פלטינה או אירידיום.

פלטינה עמידה יותר לחום מנחושת, מה שמאפשר לה להחזיק מעמד זמן רב יותר. תוחלת החיים של מצת פלטינה נעה בין 40,000 ק"מ ליותר מ-100,000 ק"מ, בעוד מצתי נחושת נוטים להחזיק מעמד עד 20,000 ק"מ. אירידיום חזק יותר מפלטינה, ויכול להחזיק מעמד עד 25 אחוז יותר. למצתי אירידיום יש גם אלקטרודות עדינות יותר הדורשות פחות מתח, מה שמאפשר ניצוץ עקבי יותר.

צמיגים טובים יותר שיעזרו לרכב שלכם להיצמד לכביש

כל בעל רכב צריך לרכוש צמיגים טובים יותר. צמיגי הרכב נמצאים כל הזמן במגע עם פני הכביש, ולכן הם משפיעים מאוד על נוחות הנהיגה ועל הביצועים שלכם. לפני בחירת צמיגים משודרגים, עליכם לוודא שהם מתאימים לרוחב ולגודל החישוקים ברכב.

מעבר, לזה עליכם לקחת בחשבון את התכונות שאתם מחפשים בצמיגים. יש כאלה שמתמודדים טוב יותר על משטחים יבשים או רטובים, בעלי מרחק בלימה טוב יותר או מפיצים פחות רעש לפנים הרכב.

מתלים ובלמים לנסיעה חלקה יותר

מתלים ובלמים מפחיתים את הרטט והרעש המועברים למסגרת הרכב, ובכך מבטיחים נסיעה חלקה ונוחה. הם גם תורמים ליציבות הרכב. רוב הרכבים מגיעים עם עם מתלי גומי כסטנדרט, אך הגומי מתבלה ונסדק עם הזמן, מה שמשפיע על נוחות הנסיעה.

על ידי שדרוג המתלים שלכם לפוליאוריתן, תוכלו לוודא שהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר. בהשוואה לגומי, לפוליאוריתן יש עמידות טובה יותר לחתכים, לקרעים, לכימיקלים ולשחיקה. יש לו גם יכולת נשיאת עומס טובה יותר. למרות שפוליאוריתן מעט נוקשה יותר מגומי, הוא עדיין טוב בבלימת זעזועים. יתר על כן, הקשיחות הנוספת של מתלי פוליאוריטן תעזור לשפר את רמת התחזוקה של הרכב.

בשורה התחתונה

לא מוכרחים להשיג מימון לרכב מושלם. במקום זה, אפשר להתפשר מעט ולנסות לשדרג את הרכב באמצעות רכיבים אלה ואחרים.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה