מה חנות החיות המומלצת ביותר ואיך בוחרים אותה?

בשנים האחרונות יש גדילה מטורפת של חנויות חיות, ומדי שנה קמות חנות חיות חדשות שמציעות מותגים מחברות שונות ובאיכויות שונות. כל חנות מתגאה במחירים שלה ובשירות המקצועי שהיא נותנת וכמובן אחד הדברים החשובים ביותר – משלוחים חינם עד הבית. אז איזו חנות חיות מומלצת מתוך כל השפע הזה של חנויות ורשתות? הבחירה קשה, אך לקחנו על עצמנו לעזור לכם להקל על הבחירה

איכות וטיב המוצרים

כמובן שאחד הדברים העיקריים כשאנו קונים מזון לחיית המחמד האהובה שלנו הוא איכות המוצר, מאחר וכשמדובר על איכות המזון מדובר בעצם על הבריאות של חיית המחמד שלנו שמושפעת באופן ישיר מטיב ואיכות האוכל – ואצל בעלי חיים זה מורגש מאוד וניתן לראות את איכות המזון בצורה די ישירה על התנהגות ונראות בעל החיים. כשאנחנו מדברים על איכות המוצר אנחנו לא מדברים רק על מזון אלא גם על צעצועים ומשחקים לבעלי חיים, שיש להקפיד שעשויים מחומרים שהם טובים ואינם מזיקים לחיית המחמד האהובה שלכם.

מאחר והשוק מוצף במותגים שונים ומגוונים, חשוב מאוד לבחור חנות חיות שמציעה יעוץ מקצועי שיעזור לכם לנווט בין המבחר העצום הזה של המותגים ולכוון אתכם למוצר שהכי מתאים עבור חיית המחמד שלכם והתקציב שלכם.

 

לצפייה ב- 5 מותגי המזון המומלצים לכלבים ב- 2020 לחצו PLAY

סקר שוק של חנויות חיות באינטרנט

היום רוב הקניות מתבצעות באינטרנט עם משלוחים חינם עד הבית במיוחד אם מדובר על מוצרים גדולים כמו שקי מזון לכלבים, שקי מזון לחתולים ועוד, אך גם אם בחרתם לגשת פיזית לחנות ולקנות את המוצר, כדאי לכם להסתכל באתר של החנות ולהתרשם מהמחירים ומגוון המוצרים שמחזיקה החנות, להשוות עם אתרים אחרים – כל זה בצורה מהירה והכי קלה שיש. פשוט תחפשו בגוגל ביטוי כמו "חנות חיות מומלצת" או "אוכל לכלבים" ויתגלו בפניכם עשרות אתרים שיציעו לכם את הדילים הטובים ביותר – כל מה שנשאר לכם לעשות זה השוואה ולבחור את החנות שנותנת לכם את התמורה הטובה ביותר לכספכם , לא רק במחיר אלא גם בשירות והמקצועיות

קריאת ביקורות וחוות דעת על החנות

עוד אחד מהמדדים שאליהם מומלץ מאוד להתייחס, הם ביקורות בגוגל ובדף הפייסבוק של העסק. קריאת ביקורות תתן לכם הבנה אמיתית של טיב העסק והאם השירות שלהם הוא באמת מקצועי וטוב וכל זה ממבט הלקוח שהוא הכי רלוונטי עבורכם. למשל אם תבחרו להזמין אוכל לכלבים מאנימלשופ תיווכחו לדעת שהביקורות מציינות שירות מקצועי ומחירים טובים.

לסיכום? ביחרו נכון את חנות החיות שלכם ותזכו לספק מוצרים לחיית המחמד שלכם לתקופה ארוכה!

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה