שיווק בפייסבוק – להגיע ללקוחות חדשים בפלטפורמה הלוהטת ברשת

היום כל בעל עסקים יודע שבלי שיווק הוא פשוט לא קיים. יש כל כך הרבה דרכים לשווק את העסק או הרעיון שלכם, אחת מהדרכים הבולטות והמשמעותיות ביותר היא שיווק בפייסבוק. למעשה, בשנים האחרונות המדיה החברתית החליפה כמעט את הגלישה באתרי אינטרנט. אחוז גבוה מאוד מהאוכלוסיה מבלה שעות בפייסבוק ואינסטגרם מכל מיני סיבות, כמו לצרוך מידע מעניין וטרי, ליצור קשר עם אנשים אחרים ועוד.
הפייסבוק למעשה מעניין גולשים יותר מאתרי אינטרנט ולא סתם, לכן כל עסק רוצה להיות במקום הכי מעניין ולוהט ולהשיג כמה שיותר חשיפה למוצר שלו.

שיווק בפייסבוק – להגיע לקהלים הכי מדויקים

בגלל שפייסבוק בין היתר מורכב מהמון קהילות שכל אחד מהן מבוססת על תחומי עניין שונים, הפלטפורמה מאפשרת לבנות פרופיל מידע על כל גולש על מה הוא אוהב לעשות, במה הוא מתעניין, מה הסטטוס האישי שלו בחיים ועוד ועוד. אנחנו בתור מפרסמים יכולים להגיע לקהלים מאוד ספציפיים ולפרסם את המוצר שלנו לאנשים שסביר להניח שיתעניינו בו ולא לבזבז את הכסף על אנשים שהמוצר שלנו לא מעניין אותם.

לדוגמא, אתר אינטרנט שמוכר תיקים מעוצבים ירצה להגיע לקהל של נשים שמתעניינות באופנה וסטייל על מנת למקסם את הפרסום. אם למשל אותו אתר ירצה לשווק פאוץ' לנשים, הוא יכול אפילו לחפש תחומי עניין בפייסבוק שקשורים לפאוצ'ים, מכיוון שישנה נישה ממש של פאוצ'ים.
כמה שהפרסום יהיה פחות ספציפי העלות מול תועלת תקטן, אך מצד שני אחוז החשיפה יגדל ולפעמים זה מה שמפרסמים רוצים, יותר מאשר פעולות קונקרטיות כמו רכישת המוצר.

שיווק בפייסבוק הדבר החם ביותר בעולם השיווק

כמו שאמרנו, שיווק בפייסבוק מתאים למי שרוצה להיות בזירה הכי חמה ברשת. המסר שלכם מועבר שם לא רק במלים אלא גם בתמונות ולכן הוא אפקטיבי במיוחד. אתם יכולים לגרות את הקהל שלכם עם תמונות שייצרו יותר פעולה לכיוון הפרסום שלכם.
למעשה, עשרות אלפי עסקים בישראל מבססים את העסקים שלהם על פרסום במדיה החברתית ועל שיווק בפייסבוק בפרט – כן, עד כדי כך זה אפקטיבי.

לפני שאתם ניגשים לפרסום בפייסבוק, מומלץ להתייעץ עם מקצוענים בתחום, מכיוון שככל שאתם נכנסים לזה עם יותר מידע וניסיון אתם יכולים למנוע הוצאות של כסף שהולכות למקומות הלא נכונים – כמו תרגוט לא נכון של קהלים או הבנה לא נכונה של מערכת הפרסום של פייסבוק. אחרי שתבינו את מושגי הבסיס ומה צריך לעשות – אתם מוכנים לצאת לדרך.
בהצלחה !

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה