מבצעי רכב – איך קונים רכב חדש בהזדמנות

אנחנו הישראלים, אין דבר שאנחנו אוהבים יותר מהזדמנויות אנחנו עורבים להזדמנויות ועוטים עליהן, הכל בשביל לקבל את המקסימום במינימום הוצאה. זה מספק לנו הנאה גדולה וגם ערך למה שאנחנו קונים, בגלל שהמחירים בישראל הם כל כך יקרים, ביחס למקומות אחרים בעולם.

אחת ההזדמנויות הצרכניות הגדולות ביותר, היא לקנות רכב חדש במחיר מעולה. להתחדש במכונית חדשה זה משהו שכולנו רוצים בשלב מסוים בחיים שלנו. המשפחה מתרחבת, אנחנו מקבלים עבודה טובה יותר או סתם בא לנו להעיף את הרכב הישן ולהתחדש ברכב חדש. אך כשאנחנו ניגשים לקנות רכב חדש אנחנו רואים שהמחירים מאוד יקרים, בטח ובטח ביחס לעולם הרכב יד 2.
בכתבה הבאה נדבר על כמה אפשרויות העומדות בפניכם על מנת לקנות רכב חדש.

מבצעי רכב – הזדמנות מעולה!

מדי שנה, בתאריכים מסוימים, יוצאות חברות הליסינג עם מבצעי רכב שווים במיוחד. במבצעים אלו אתם יכולים לקנות רכבים בעד עשרות אחוזי הנחה ולחסוך אלפי שקלים. מבצעי הרכב נפוצים במיוחד בימים מיוחדים כמו חגים. אז כדאי לכם לשים לב ברשתות החברתיות לפרסומים של חברות הליסינג על מנת להתעדכן אם הם יוצאים במבצעים גדולים

מבצעי רכב
מבצעי רכב

מימון רכב – לא לקרוע את הכיס

בנוסף למבצעי רכב, שיקלו ללכת לחברת ליסינג המציעה מימון רכב, שזו הלוואה שאתם מקבלים מחברת הליסינג, לפעמים עד 100 אחוז מעלות הרכב, שזה תלוי כמובן בחברת הליסינג עצמה ועד כמה היא מתמחה במסלולי מימון רכב. את ההלוואה שאתם מקבלים, אתם יכולים לשלם בעד 36 תשלומים, שמתאימים למה שאתם יכולים לשלם. בצורה כזו אתם לא קורעים את הכיס שלכם על רכישת רכב חדש.

לסיכום

לקנות רכב חדש זה לא רחוק ממכם. אתם יכולים למצוא את ההזדמנות הנכונה ולחסוך אלפי עד עשרות אלפי שקלים. כשאתם משלבים בין מבצעי רכב למסלול מימון רכב, אתם יכולים לחסוך ולהקל על התשלומים בצורה שבכלל לא חשבתם שיאפשרו לכם. בצורה כזו רכב חדש הוא בר השגה, ואין לכם שום צורך להתפשר על רכב יד 2

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה