מתנות לפסח – איך בוחרים?

רבים הם החגים הנפלאים ביהדות, אך מבין כולם, חג פסח הוא חג מיוחד וחביב במיוחד על כל קשת החברה הישראלית. אחד המאפיינים של חג פסח הוא קניית המתנות, בעיקר עבור בני המשפחה שלנו, אך אם אנו בעלי עסק ויש לנו עובדים, חשוב לקנות מתנות לפסח גם לעובדים על מנת להוקיר תודה על השקעתם הרבה בעסק במהלך השנה וגם על מנת לאחל להם חג שמח במיוחד.

פעמים רבות מעסיקים נשארים מבולבלים ואינם יודעים איזו מתנות לפסח לקנות לעובדים שלהם, מתנה שתשדר את הרגש הרצוי. בכתבה הבאה נדבר על איך לבחור מתנות לפסח עבור העובדים שלכם.

מה יש לקחת בחשבון כאשר קונים מתנות לפסח עבור העובדים

אז כשאנו ניגשים לקנות מתנות לפסח עבור העובדים שלנו, קודם כל נצטרך לדעת מה התקציב שלנו. התקציב בסופו של דבר נמדד על פי כמות העובדים, אם מדובר ב- 10 עובדים כמובן שהתקציב עבור כל מתנה יכול לגדול משמעותית, אך אם מדובר ב-100 עובדים התקציב כבר הופך להיות סיפור אחר.

בנוסף, נצטרך להתייחס למצב הסוציאלי והדמוגרפי של העובדים שלנו – אם בבעלותכם חברה שיש בה עובדים מוסלמים, יש דברים שלא תוכלו לקנות להם, לדוגמא, יין ודברי אלכוהול אחרים, מכיוון שבדת המוסלמית אסור לשתות אלכוהול – אז לא תרצו לפגוע ברגשות עובדיכם.

בדומה לכך, נתאים את אופי המתנות לגיל העובדים. אם למשל במקום העבודה עובדים בעיקר אנשים מבוגרים, נקנה להם משהו שמתאים לגילם. למשל, כרטיסים להצגה, תאטרון או מופע, או תלושים לחנויות רלוונטיות. אם בחברה עובדים הרבה חברה צעירים נוכל להחליט יותר בכיוון גאדג'טים ודברים דומים. בסופו של דבר המנהל הכי מכיר את העובדים שלו ואם גם מדובר בחברה מבוגרים עם אופי צעיר, הוא ידע להתאים להם את המתנה המתאימה.

 איפה קונים מתנות לפסח עבור העובדים?

לאחר שעשיתם לעצמכם סדר והבנתם מה הכיוון שלכם, הגיע הזמן לחפש את המתנות המתאימות. הדרך הקלה והטובה ביותר למצוא מתנות היא על ידי חיפוש באינטרנט. בחיפוש קצר בגוגל יעלו בפניכם אתרים רבים כמו האתר של שי שיווק, המציעים מתנות לפסח עבור העובדים, כל מה שעליכם לעשות הוא לבדוק עם כל אתר אם יש לו את המתנות בכיוון שחשבתם עליו.

בנוסף, אם מדובר על כמות גדולה של עובדים, אל תתביישו ליצור קשר עם החברה ולבקש הנחה, חברות רבות ילכו לקראתכם אם אכן תקנו מהם כמות גדולה של מתנות.

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה