כל מה שאתם צריכים לדעת על השכרת מקרן לאור יום

רבים האירועים שמתרחשים בתנאי אור יום. אירועים עסקיים אירועים פרטיים, חתונות, בריתות, כל אלו ויותר מעדיפים פעמים רבות לבחור לעשות את האירוע במהלך היום. חתונות בימי שישי בצהריים מכירים? נפוץ מאוד. אתם יודעים מה עוד נפוץ גם? מקרן ומסך בחתונות. מכירים? גם אנחנו.

מאחר ורוב האירועים מתרחשים בשעות הלילה או במקומות סגורים עם תנאי החשכה כלשהם, יש נטייה לא לחשוב על איזה מקרן אנחנו צריכים בהתאם לתנאי התאורה. למשל אם נקיים אירוע במקום פתוח עם תנאי אור יום או תנאי תאורה גבוהים שלא ניתנים לשליטה, נצטרך מקרן שונה לגמריי מאשר מקרן שמתאימים לתנאים חשוכים. לכן כדאי לדעת מאוד את ההבדלים בין המקרנים, שלא תמצאו את עצמכם עם מקרן שלא יספק עבורכם חווית צפייה מתאימה.

השכרת מקרן לאור יום – מה צריך לדעת

על מנת להקרין באור יום סרטים, נצטרך ראשית כל לבחור מסכים חשמליים באיכות טובה. השילוב של מסך באיכות גבוהה ומקרן עם עצמת אור נכונה ומספיק חזקה על מנת להקרין באור יום, מספקים איכות צפייה טובה ונכונה של סרטים בתנאי אור גבוהים.

השכרת מקרן לאור יום – טיפים לבחירה נכונה

כשאתם ניגשים להשכרת מקרן, אתם צריכים להתייחס לכמה אלמנטים. קודם כל בידקו מה מטרת ההקרנה שלכם. עבור מה אתם זקוקים למקרן. בדקו מה אופי האירוע שלכם, האם מדובר באירוע בישיבה או באירוע בעמידה? האם מדובר באירוע בתנאי אור יום או חשוכים? כל אלה יעזרו לכם לבחור את עצמת ההקרנה ועצמת האור של המקרן (עצמה הנמדדת באנסי לומנס – כמה שהמספר גדול יותר כך עצמת ההארה של המקרן גבוהה יותר).

טיפ נוסף ולדעתנו חשוב מאוד הוא להשכיר מקרנים של המותגים הגדולים והמוכרים. מקרנים הם מוצר מאוד מורכב וחשוב מאוד שיהיו בנויים בצורה איכותית, מחלקים טובים. לכן כדאי מאוד לבחור מקרן של החברות המוכרות ששמן הולך לפניהן. אתם לא רוצים להשכיר או לקנות מקרן שיעשה לכם בעיות במהלך האירוע. החברות הגדולות ידועות בבנייה האיכותית שלהן ומבטיחות לכם חווית שימוש טובה.

בהתאם לחשיבות בחירת מותג מוכר, חשוב לוודא שהחנות ממנה אתם מתעניינים בהשכרת מקרן, תתן לכם אחריות ושירות על המוצר שאתם משכירים, אחריות היא חשובה גם בהשכרת מקרן וגם בקנייה ויכולה לחסוך לכם לא מעט כאב ראש אם מתרחשת איזושהי בעיה במקרן.

 

אהבתם את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest

השאירו תגובה